
Μάθημα ενσυναίσθησης
Στο πλαίσιο του μαθήματος “Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία” και συγκεκριμένα στην ενότητα “Σχολικός Εκφοβισμός” με αφορμή ένα περιστατικό λεκτικής παρενόχλησης μαθητή που συνέβη κατά τη διεξαγωγή ενός μαθητικού περιπάτου συζητήθηκε με τους μαθητές η έννοια της ενσυναίσθησης. Κατόπιν, προκειμένου οι μαθητές να μιλήσουν για τα συναισθήματά τους όταν είναι παρόντες σε περιστατικά βίας και εκφοβισμού τους ζητήθηκε να δραματοποιήσουν το περιστατικό με παιχνίδι ρόλων προσπαθώντας να συναισθανθούν και να κατανοήσουν πώς μπορεί να νιώθει ο χαρακτήρας που υποδύονται.