Οι μαθητές σε ρόλο διορθωτή
Στα πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής, τα παιδιά ενημερώθηκαν για το πώς θα γράψουν επαναληπτικό τεστ σε άσκηση την οποία έχουν διδαχθεί στο παρελθόν. Το διαφορετικό και ταυτόχρονα ενδιαφέρον ήταν πως το τεστ θα διορθωθεί από τους ίδιους τους μαθητές. Μέσα από τη διαδικασία αυτή τα παιδιά κατανόησαν σε βάθος την άσκηση, εντόπισαν λάθη που για κάποιους ήταν προφανή για άλλους δύσκολα. Η συνεργασία των μαθητών αποφέρει οφέλη σε προσωπικό αλλά και σε συλλογικό επίπεδο.