Δημιουργία κριτηρίου αξιολόγησης από τους μαθητές
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής ύστερα από την ολοκλήρωση του 1ου κεφαλαίου ζητήθηκε από τους μαθητές να εργαστούν σε ομάδες και να προετοιμάσουν ένα κριτήριο αξιολόγησης με θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας το οποίο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κεφαλαίου που ολοκληρώθηκε. Με αυτό τον τρόπο δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να συνεργαστούν, αναπτύσσοντας την ομαδικότητα και τη συνεργασία ως δεξιότητες και ταυτόχρονα αναζητώντας θέματα μπορούσαν να κατανοήσουν σε βάθος την ύλη με την οποία ήρθαν αντιμέτωπα. Με το πέρας της διαδικασίας διαπιστώθηκε πως οι μαθητές είχαν συνεργαστεί άψογα και ύστερα από ομαδοσυγκεντρωτικές διαδικασίες κατανόησαν καλύτερα τις έννοιες που είχαν διδαχθεί.