
Φυσικό Περιβάλλον και Αειφορία
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και με θέμα “Φυσικό Περιβάλλον και Αειφορία” μαθητές και καθηγητές από κοινού σχεδίασαν ερωτηματολόγιο, με ερωτήματα που αφορούσαν τη συμπεριφορά τους σε καθημερινή βάση απέναντι στο φυσικό περιβάλλον. Σκοπός ήταν να αξιολογηθεί το κάθε άτομο (μαθητής-καθηγητής) με βάση το δημογραφικό στοιχείο της ηλικίας και το εκπαιδευτικό του υπόβαθρο, ποια είναι η στάση του απέναντι στη φύση: α) γνώση για την αειφόρο ανάπτυξη, β) καθημερινές πρακτικές ανακύκλωσης, γ) διάθεση να συμβάλλει και να προωθήσει στους οικείους του τη γνώση και την πληροφορία των παραπάνω με βιωματικούς τρόπους, δ) κατά πόσο η ίδια συμπεριφορά και πρακτική μεταφέρεται στον χώρο εργασίας, στον χώρο του σχολείου και ε) παρακολούθηση επιμορφωτικών σεμιναρίων με το παραπάνω θέμα.